Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty
Tämäkin päivä on mennyt esityskuvien parissa. Esityskuvat tulee olla valmiina 9.10. mennessä, jotta niistä saadaan kuvat vihkosiin, joita jaetaan näyttelyssä. Muutaman päivän piirrustelun ja muun häseltämisen jälkeen olen saanut valmiiksi ensimmäisen kuvan. Tarkoituksenani on tehdä kaulakoru, korvakorut ja mahdollisesti vielä rannekoru.
Täysin symmetrinen korusta ei tullut, mutta se tuskin on kovin kriittinen tekijä. Lenkkien piirtäminen vei aikaa. 1/4 ketjua piirrettyäni toivoin sen olevan jo valmis. Ei auttanut muu, kuin piirtää ja piirtää. Tosin erään luokkatoverini piirrustuksen nähdessäni ajattelin, että minulla olikin piirtämistä melko vähän siihen verrattuna.
Terävän kärjen teroittaminenkaan ei aina ollut se helpoin asia, joten onnekseni minulla on useampi valkoinen puuväri. Esityskuvaa tarkasteltuani totesin, että kirkkaimmat kiiltokohdat olisi vielä hyvä laittaa peiteväristä. Valon ja varjon hahmottaminenkin vaatii pohtimista ja korun pyörittelyä pään sisällä. Kuitenkin jo suurin piirtäminen on jo takana päin, enää pienemmät osat jäljellä.
-Jonna



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti