Tänä päivänä, 20.11., on meidän projektityömme deadline. Kaikkien puurtaessa kovasti olen saanut oman työni siihen vaiheeseen, että voin sanoa sen olevan valmis.Takapakkien ja kaikkien ärräpäiden jälkeen olen melko tyytyväinen suoritukseeni.
Työtä tehdessä olen huomannut sen, kuinka helppoa on piirtää paperille mieleen tullut idea. Paperi ei todellakaan kerro koko totuutta korun tekemisestä. Totesin, että olin asettanut itselleni melkoisesti haastetta, muta selvisin niistä omaan osaamistasooni nähden kohtalaisella tasolla. En voi työtäni kaikin puolin kehua, mutta 2½ vuoden opintojen aikana saatu oppi näkyy nyt projektissani.
Alunperin pelkkä kaulakoru on saanut matkan varrella kaverikseen korvakorut ja rannekorun. Vasta kivien kanssa riipusosan kaunis muoto miellyttää silmää. Elämäni kolmas itsetehty lankaistukka ei ole mallikelpoisin suoritus, mutta suuri topaasi kuitenkin istuu siihen ja pysyy kiinni. Umpi-istukoihin istuttaminen kävi nopeasti ja sujuvasti.
Loppujen lopuksi pinnat eivät ole täysin priimaa, mutta parhaani olen tälle työlle antanut. Loin kauniin korusarjan ja vein taitojani pidemmälle. Ajallaan valmistuneena ja suuremmitta virheittä voin hyvillä mielin lähteä viettämään rentoa viikonloppua!
Koruja pääsee ihastelemaan näyttelyssämme, josta lisää tietoa alla olevasta linkistä.
https://www.facebook.com/17-Seasons-1636216523329944/?ref=hl
Käythän myös ilmottautumassa tapahtumaamme erillisellä tapahtumasivulla!
https://www.facebook.com/events/1507978462829200/
-Jonna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti